اکسس کنترل

آموزش حذف و اضافه کردن تگ RFID به پنل کدینگ تابا TVP-1800 + ویدیو

حذف و اضافه کردن تگ تابا

درب بازکن کدینگ کارتی تابا از سیستم هایی است که علاوه بر اینکه یک آیفون تصویری کامل هست، قابلیت باز کردن درب منزل با تگ یا کارت را برای ساکنین فراهم کرده است.که با یادگیری و استفاده از قابلیت این دربازکن، می توان با خیال آسوده، با کارتی که داخل کیف پول و یا جاسوئیچی که به همراه دارید، درب را به راحتی باز کرد و از خرابی توپی قفل به مرور زمان جلوگیری کرد. در این مقاله از آکادمی دُرفون به آموزش حذف و اضافه کردن تگ RFID به پنل کدینگ تابا پرداخته ایم، همچنین برای دسترسی راحت تر شما عزیزان، در پایان مقاله تنوعی از تگ های RFID تابا را در اختیارتان گذاشته ایم پس با ما همراه باشید.

حذف و اضافه کردن تگ RFID 

در ابتدا می‌توانید آموزش حذف و اضافه کردن تگ RFID را از ویدیو زیر مشاهده کنید:

اضافه کردن تگ

برای اضافه کردن تگ RFID باید وارد محیط تنظیمات پنل تابا شده، که برای اینکار دکمه * را به مدت 6 ثانیه نگه داشته تا صفحه وارد کردن پسورد ظاهر شود؛ توجه شود که اگر برای اولین بار میخواهید، وارد محیط تنظیمات شوید پسورد پیش فرض دستگاه 000 بوده (در صورتی که نصاب اقدام به تعویض رمز نکرده باشد.) رمز دستگاه را وارد کرده و # را به نشانه تایید فشار می دهیم.

از میان گزینه های نمایش داده شده NFC را انتخاب میکنیم و #را برای تایید فشار داده تا صفحه شماره واحد و تگ و… نشان داده شود. بعد از وارد کردن شماره واحد در قسمت UNIT با دکمه * به قسمت TAG رفته و کارت یا تگی که قصد اضافه کردن آن را داریم، جلوی کارتخوان دستگاه گرفته تا شماره سریالی در قسمت TAG نشان داده شود. بعد از نمایش شماره سریال با * به آخرین گزینه (SAVE) رفته و # را برای تایید می فشاریم. توجه شود که تعداد تگی که برای هر واحد میتوان ذخیره کرد 5 عدد است که برای ذخیره هر تگ باید همین مراحل تکرار شود. و در آخر دکمه نگهبانی یا GUARD را چند ثانیه نگه داشته تا از منوی تنظیمات خارج شویم.

حذف کردن تگ

برای حذف کردن تگ RFID باید وارد محیط تنظیمات پنل تابا شده، که برای اینکار دکمه * را به مدت 6 ثانیه نگه داشته تا صفحه وارد کردن پسورد ظاهر شود؛ رمز دستگاه را وارد کرده و # را به نشانه تایید فشار می دهیم. از میان گزینه های نمایش داده شده NFC را انتخاب میکنیم و #را برای تایید فشار داده تا صفحه شماره واحد و تگ و… نشان داده شود. بعد از وارد کردن شماره واحد در قسمت UNIT با دکمه * به قسمت TAG رفته و کارت یا تگی که قصد حذف کردن آن را داریم، جلوی کارتخوان دستگاه گرفته تا شماره سریالی در قسمت TAG نشان داده شود. بعد از نمایش شماره سریال با * به گزینه ERASE رفته و # را برای تایید می فشاریم و به همین راحتی تگ مورد نظر از حافظه دستگاه پاک میگردد. و در آخر دکمه نگهبانی یا GUARD را چند ثانیه نگه داشته تا از منوی تنظیمات خارج شویم.

اگه سوالی یا نظری داری برامون بنویس تا بتونیم آموزشهای بیشتری برات بزاریم ممنون از توجهتون!

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.